Features

Naukowo potwierdzone efekty treningu EMS

  • spadek wagi dzięki efektywnemu spalaniu tkanki tłuszczowej
  • przyśpieszenie pracy metabolizmu
  •  widoczna poprawa sprężystości skóry
  • widoczna redukcja cellulitu
  •  zwiększenie witalności
  •  poprawa samopoczucia

Już średnio po 4 treningach EMS:

  • 87% uczestników dostrzega widoczną poprawę sylwetki
  • około 90% badanych zauważa widoczną poprawę jędrności ciała i napięcia skóry
  •  tkanka tłuszczowa zmniejsza się o 4%
  •  kobiety gubią w talii i biodrach średnio 1,5 cm
  •  o 2,3 cm zmniejsza się obwód brzucha u mężczyzn, przy jednoczesnej rozbudowie klatki piersiowej oraz mięśni nóg i ramion
  • Badani, którzy ukończyli 65 rok życia, stracili średnio 6,8% tkanki tłuszczowej z okolic brzucha, mimo niskiej intensywności treningu
  • pozbycie się bólu pleców oraz stawów
  • szybszy powrót do sprawności po kontuzji
  • wzmocnienie mięśni dna miednicy
  • wykształcenie prawidłowych nawyków ruchowych

Już średnio po 6-ciu treningach EMS:

  • 88% badanym udało się znacznie zmniejszyć ból pleców
  • częstotliwość i długość bólu pleców zmniejszyły się aż o 80%
  • 40% badanych, tuż przed rozpoczęciem testów, cierpiało na ból pleców; po 6-ciu tygodniach ćwiczeń, na ból pleców skarżyło się tylko 9% uczestników
  • chroniczne dolegliwości bólu pleców zniknęły zupełnie u 44% pacjentów
  • ból pleców podczas wykonywania codziennych czynności zmalał o 30%
  • poprawa sprawności ogólnej: zręczności, koordynacji ruchowej, gibkości
  • poprawa głównych parametrów: mocy, siły, szybkości, wytrzymałości
  • równoczesne bądź wybiórcze wzmacnianie wybranych partii mięśniowych
  • zwiększenie efektywności wykonywanych ćwiczeń

Już średnio po 6-ciu treningach EMS:

  • ponad 70% badanych potwierdziło poprawę wytrzymałości i sprawności a szybkość skurczu mięśni wzrosła o 22%
  • wykazano, że siła głębokich mięśni tułowia, trudnych do wyćwiczenia, wzrosła o 74%
  • dowiedziono, że już po 4 treningach siła maksymalna wzrosła o 17% oraz zanotowano 30% wzrost mocy

Powyższe badania, przeprowadzone przez niemieckich specjalistów, pokazały, że trening EMS jest 40% bardziej efektywny niż tradycyjny trening siłowy.

Przyjdź i wypróbuj! 2 treningi w promocyjnej cenie!

Podczas pierwszego treningu Twój trener personalny odpowie Ci na wszystkie pytania i zaprezentuje jak wyglądają ćwiczenia.